RGPOŚiI.271.8.2012 Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa drogi wewnętrznej, parkingu, placu manewrowego wraz infrastrukturą towarzyszącą n
Krośnice, dnia 13.03.2012 roku
RGPOŚiI.271.8.2012
Zapytanie ofertowe
Wójt Gminy Krośnice zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa drogi wewnętrznej, parkingu, placu manewrowego wraz infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby infrastruktury turystycznej na terenie zespołu pałacowo-parkowego Krośnice – Wierzchowice”
Opis zakresu rzeczowego: zgodnie z załącznikiem do niniejszego zapytania
Szacunkowa wartość robót budowlanych brutto: 1.300.000,00 zł (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych 00/100 wraz z podatkiem VAT)
- 1. Zamówienie obejmuje nadzór nad:
1) wykonaniem robót budowlanych w zakresie: budowy dróg, rurociągów do odprowadzania wody burzowej, parkingów, okablowania oraz instalacji elektrycznych, urządzeń oświetlenia drogowego, wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,
2) dokonaniem czynności formalnych wynikających z warunków technicznych, uzgodnień i obowiązujących decyzji,
3) wykonaniem dokumentacji powykonawczej wszystkich branż,
4) czynnościami zmierzającymi do uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
- 2. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy:
1) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli
zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów,
a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
3) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót i przekazaniu do użytkowania,
4) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad,
5) wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie,
6) żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
7) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót,
8) kontrola ilości i terminowości wykonania robót,
9) kontrola dokonania czynności formalnych wynikających z warunków technicznych, uzgodnień i obowiązujących decyzji,
10) kontrola wykonania dokumentacji powykonawczej wszystkich branż,
11) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej oraz dokumentów formalno – prawnych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego,
12) stawianie się na terenie budowy bez dodatkowego wezwania na czas wykonywania robót wymagających jego nadzoru, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu i dokumentować swoje wizyty wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone,
13) uczestnictwo w odbiorze gwarancyjnym.
- 3. Termin wykonania zadania: planowany termin sprawowania nadzoru inwestorskiego - do dnia 30 września 2012 roku;
- 4. Płatność: jednorazowa w terminie 30 dni od daty dostarczenia poprawnej pod względem merytorycznym, formalnym i cyfrowym faktury (rachunku) do siedziby Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy po spisaniu bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
- 5. Oferty należy składać w terminie do 21 marca 2012 roku do godz. 13:00 z dopiskiem nazwy zadania:
- 6. Kryterium wyboru oferty: cena 100%
- 7. Formularz ofertowy winien zawierać:
- faksem na nr (71) 38 46 015,
- listownie na adres: Urząd Gminy Krośnice ul. Sportowa 4; 56-320 Krośnice (decyduje data wpływu i godzina),
- · Nazwę i adres Wykonawcy,
- · NIP,
- · REGON,
- · Cenę ofertową brutto obejmującą całość zamówienia,
- · Termin realizacji przedmiotu zamówienia,
- · Akceptację formy płatności w postaci oświadczenia,
- · Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego potwierdzający że profil działalności jest zgodny z przedmiotem zamówienia,
- · Wykaz osób, które będą wykonywać zadanie (potencjał kadrowy) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
- · oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- · oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
8. Bliższe informacje dostępne pod nr tel. (071) 38 46 019; 38 46 020; 38 46 026.